Te contrazic. Martorul de DPF se aprinde numai in cazul in care DPF ul este foarte colmatat sau defect. Mașina este programată sa își facă regenerare la un anumit nr de km. In momentul in care mașina intra in regenerare, injectoarele distribuie o cantitate de motorina mai mare, pentru o ardere mai puternica. Cu cât arderea e mai puternica și evacuarea este mai puternica. De acces turometrul sta la 1000. Așa fac toate.
Probabil și a trebuit să merg în jur de 20km cu ea peste 2500 turație constant și a dispărut martorul,sa regenerat,de atunci merg în modul sport întrucât eu am dsg
Exact. Eu am pățit de am oprit motorul de câteva ori in timpul regenerării exact ca la colegul cu postarea și mi s a infundat filtrul de a trebuit sa îl dau jos sa îl spăl. S-au aprins cei trei martori in bord foarte enervanți. Check engine, sarma și DPF ul.
Am observat că așa este,de când merg în modul sport nu am mai avut problema asta,se turează mult mai tare dar și consumul mai crește,oricum nu mai există această problemă
Salut,normal trebuie sa tina pana la 15 minute.eu am stat peste 30minute.pana la urma a trebuit sa dau o tura de oraș cu motorul mai turat cam 10 minute,am alergat o putin...si ii trece.
Salut
Am un wv tuguan 2013 și eu am pătuț de 2 ori chestia cu firul de particule aprins în bord și am scos-o pe autostrada și sa stins dar problema este ca la 4 zile îmi apare iar .Am pus-o pe testere dar nu apare nimic , acum mi sa aprins încă odată. Ce as putea sa fac ?
Nu neaparat este in regenerare posibil ai multi consumatori gen Ac si suplimenteaza lipsa de curent ,accelereazo scurt pe loc si vezi daca scade turatia ,daca este in regenerare trebuie sa si evacuarea foarte incinsa gen sa te arda cand pui mana pe toba finala
Salut am si eu aceeași problema cu filtrul de particule , mi sa aprins de 2 ori în 2 săptămâni. Prima oara mi sa stins când am mers pe autostrada vreo 20-25 km si mia apărut după 4 zile și am fost iar pe autostrada și am mers la fel și sa stins iar acum sa aprins iar după exact 4 zile . Chestia este ca pe tester nu arata nimic legat de fitru de particule iar masina merge super bine și pe drive și pe sport . Ceva recomandări ce as putea sa fac ca să nu mai imi apară asa des?