Am fost ieri la un mecanic având regenerării din 2 în 2 zile și fluctuații la relanti și acesta îmi spune uitându-se cu lanterna 1 minut la motor ca acesta merge în 3 pistoane. 1.7 131cp
Se aude și un țăcănit asa când stau pe loc sau o turez cât e rece motorul.... Am zis sa nu ma iau după acel mecanic1500 de euro mi-a cerut... Am zis ca încearcă sa facă bani cu mine de sarbatori
Cand o fost regulatorul si la mine se auzea un zgomot mai ciudat la motor....pune o pe tester si at stii sigur...si eu am pus o si mi-o aratat regulatorul...
Este regulatorul de presiune acum 2 zile l-am schimbat eu si acum e ok...iar cu regenerarile e normal si la mine face aproape in fiecare zi chiar la 6 grade afara
La mine, la 1.3 cdti, face foarte rar (o regenerare la 2-3 saptamani), chiar in conditii de trafic de bucuresti. Am avut problema cu regenerari la 2 zile dar am inceput sa folosesc motorina extra de la petrom in loc de cea standard. Se pare ca o motorina aditivata are un impact serios asupra frecventei regenerarilor.
Eu as zice ca motorina premium este doar cea cu cifra cetanica 55. Adica una singura. Restul au aproximativ aceeasi motorina + cateva picaturi de aditiv. La G poti merge linistit (fara gluma) si cu ulei de la Kaufland (iesi la pret de gaz, aproximativ :)) ) si o sa miroasa a cartofi prajiti, ca tot stramba unii din nas ca pute urat in spate la dieselari.
Și eu am avut fluctuații la relanti, dar au dispărut singure. Am înțeles că dacă schimbi regulatorul de presiune nu ține foarte mult și începe iar să facă. La mine și-a revenit singur.
In cazul in care un motor functioneaza numai in 3 pistoane, el fiind proiectat pentru a functiona in 4, mersul motorului este unul foarte dezechilibrat dpdv al fortelor interioare, forte care se reproduc in vibratii puternice in blocul motor. Il poti vedea cum tremura in tampoane sau fiind foarte gatuit la accelerari scurte in gol.
Poate fii si din cauza motorinei proaste. Se pot forma dopuri de gheata pe traseu sau la inceputul pornirii sa iti ramana un injector blocat pe inchis sau pur si simplu sunt zgomotoase injectoarele in momentul deschiderii pentru injectie. Recomand un test pentru injectoare, masurarea debitului injectoarelor de pe retur. Asa poti afla si daca e problema de la regulatorul de presiune. Drumuri bune ✋🏻
Este simplu de verificat daca motorul nu funcționează în toate pistoanele. Iei o cheie fixa de 17 și slăbești pe rind conductele care intra in injectoare unde nu se simte că își reduce din turație acolo este o problema