De ce schimba greu din P la DSG dupa ce am oprit masina in panta fara frana de mana?

Colegii cu DSG ... cand opresc masina fara sa cuplez frana de mana si las pedala de frana, masina se lasa pe cutie dupa ce inainteaza sau merge spre spate vreo cativa cm...e normal asa sau ar trebuii ceva schimbat? Masina sta in cutie si cand vreau sa schimb pe rapoarte iese greu din P. Daca pun frana de mana e ok.

9 Raspunsuri

Asa e la toate, cred. Cel putin asa face si la mine . Dar niciodata sa nu mai faci asta, intotdeauna sa pornesti intai frana de mana, dupa treci pe P.

pai prima oara trage frana de mana, nu e manuala "sa stea pe cutie ". Boltul de la dsg care o tine e firav rau, chiar n ai vrea sa te trezesti ca n o mai poti scoate din P. Asadar evita sa lasi toata greutatea pe ea

Am pățit și eu să o las în P, fără frână de mână, în rampă. Și aproape că n-am mai putut să o scot din P, decât cu ceva forță. 😱 https://youtu.be/uh0Cbv4fmFA

Nu o las fara P , doar ziceam care e diferenta cu P si fara P. Nu ae poate face nimic pt a nu mai avea spatiul ala de la oprire?

Este regula pentru automate. Prima oara cuplezi frana de mana si apoi o muti pe P. Nu ii face bine fortarea asta a levierului

Am avut un audi 2013 automat si nu era spatiu la oprire si nu am avut treaba ca o lasam fara frana de mana pusa. Oare la iarna nu afecteaza faptul ca e cuplata frana?

Este normal sa faca asa. eu unu evit sa fac asta. o las fara frana doar cand e pe drept. in panta sau la vale, obligatoriu frana de parcare.

Ma gandeam ca poate vreun tampon cutie sa remedieze problema asta...dar...daca asa e atunci asa ramane

Nu afecteaza cu nimic daca folosesti frana de mana iarna. Ajungi cu masina la destinatie, pui pe N, tragi frana de mana, iei piciorul de pe frana(sa se aseze masina cu frana de mana trasa) si apoi pui pe P. Asa se procedeaza corect. In 5 ani jumate de cand am masina n.am avut probleme

Adauga Raspuns