De ce la cald , imi ramane blocat schimbatorul de viteze doar in treptele 1 si 2 , si cu greu o scot din viteza in mers?

Cand e rece motorul merg usor vitezele , se schimba usor si nu se mai blocheaza ..ce poate avea?

10 Raspunsuri

Verifica nivelul uleiului in cutie pentru inceput. Ciudata problema. N-am mai auzit asa ceva pana acum.

marcusioan62@yahoo.com
Aceiași problemă o am și eu cu deosebirea că se scoate foarte greu din vitezele 2 și 4 . Doar astea și doar cu motorul cald . Intră ușor în toate vitezele iar 1,3,5,R funcționează normal . Posibil să se atingă ceva de țevile de evacuare ? Mulțumesc !

Si cum se verifica nivelul? O pot face eu , sau trebuie mers la mecanic specializat?

Iti trebuie o rampa sau un canal pe care sa pui masina. Pe cutia de viteze, in dreapta cum intri sub masina e carcasa timoneriei de la schimbator. Dai capacul jos si ai un dop care se desface cu imbus de 8. Dupa ce dai ala jos, masori cumva cu o bucata de sarma nivelul. Trebuie sa fie pana in buza filetului de la dop

Uleiul de transmisie se schimba tehnologic la 60 000 km. Daca tot umbli acolo, scoate afara tot cu o pompa de vacuum si schimba-l. Intra cam 1.8 litri. 75w90 ravenol am pus eu si e super ok

Si se simte diferența?

Nu neaparat. Eu n-am avut probleme cu cutia sau schimbatul vitezelor

Ambreiaj uzat! La cald se dilata placa! Discul fiind uzat nu mai preseaza pe placa!

Verifica prindere cabluri,in zona egr .

Am fost eu cu problema asta la "medic" .. timoneria este de vina .... La cutie este un capac și acolo sunt niste bucșe ce trebuiesc schimbate .... Că idee când este în viteză , mișcă de maneta stanga-dreapta ... Normal nu trebuie sa se miste decat foarte puțin ..daca se mișcă că și cum nu ar fi băgată în viteză schimba bucșele alea

Bucsi plasic de la imonerie

Adauga Raspuns