Am schimbat palcutele si discurile de frana pe fata si tot nu franeaza suficent de bine

Am sesizat ca placutele nu calca pe toata suprafata discului.
Care sa fie problema? Montaj gresit, etrier blocat?

26 Raspunsuri

Asa imi stau si mie plăcuțele, ai aerisit si ai schimbat lichidul de frână?

Par ca ar calca bine.. De când le ai schimbat? Câți kilometri ai făcut? Știi ca e nevoie de niște kilometri sa se aseze

Asa am si eu la a mea, nu calca toata placuta pe disc

Stau ciudat rau de tot. Sa nu fie discurile de vina.

Și la mine stau la fel, dar frânează ok, înainte frâna puțin mai bine, într-adevăr..

Pistonasul etrierilor nu functioneaza . Deasemenea , verifica culoarea lichidului de frana . Daca este plin de apa , apa se transforma in vapori , care sunt compresibili si presiunea nu mai este destula ca sa apese pe piston. Retragerea se face din cauza abaterii tehnice a discului de frana

Ce motor? La tdi verificas sistemul de vacuum

Au degajari pe ambele parti placutele pt acumulare de ferodou. De calcat ele calca f bn discul

Trebuie sa treaca ceva timp pana se pasuiesc dupa disc.....da in frane mai des😂

Subscriu Cristian Saizu , bine punctat. Acum fara suparare, ce discuri si placute ai pus? Pt ca ai toate sansele daca ai pus cele mai ieftine sa fie mai rele decat ce ai avut...

Mergi cu frâna apăsată vrei 200 de m

Eu am avut aceeași problema, am schimbat plăcute, apoi plăcute și discuri și tot călcau plăcuțele strâmb. Problema a fost rezolvata în felul următor : am găsit un cablu de frână de mana îndoit, strangulat, cel de pe dreapta. Când trageam frână de mana era ok. Când sa o lasam jos, nu mai făcea cursa pana la capăt, rămânea cablul agățat pe cămașă, acolo unde era strangulat, îndoit și rămânea etrierul blocat. După ce am schimbat cablul de frana de mana nu am mai avut problema. Am fost în situația sa schimb și etrierul, l-am desfăcut degeaba pentru ca era bun, culisa, am schimbat pana și suportul de etrier. Totul era de la cablul de frână de mana strangulat, e în jur de 50 lei un cablu,

Parerea mea: Montaj gresit. Desfaci si vezi ce este in neregula. Mi-e greu sa cred ca mecanicul tau a pus invers placutele sau lipseste ceva de acolo.

Aerisește bine circuitul.

Sunt montate prost...

Asa este modelul de placuta, la unele sunt la capete polizate intr-o parte si la unele sunt intregi

Vezi ca in spatele rezervorului de lichid e o chestie rotunda asa...care daca nu-ti face presiune pe circuit, cu vacuum, n-o sa-ti franeze bine. Ce-ar fi sa verifici chestia aia? In special daca furtunul de vacuum care se duce la ea nu e cumva spart...

Ce placute ai❓,poate fi și placuta de vină,calitate proastă!

Nu va mai achitați degeaba !! Asta este forma plăcute si calcă perfect. Dacă citești pe proiectul de la plăcute o sa găsești la final ca recomandă in jur de 200 de km frânare ușoară și lenta până se pasuiesc plăcuțele si ia forma discului .Automat frâna va fi un pic elastică. Ă se evita pe cat posibil franarile bruște pt a nu îcinge ferodoul placutei deoarece o sa scartie mai rau ca un tranvai

Am vrut să scriu agitati

Placutele trebuie sa se formeze dupa disc si trebuie sa se si incinga putin. Nu pot fii montate stramb sau altfel. Schimba i lichidul de frana,eu asa am facut! Am frane os! Placute si discuri noi TRW!

Mai așteaptă

Mergi 300km sa si faca suprafață de frecare. Asa sunt ele tesite la capete.

Iati placute originale si discuri si nu o sa ai probleme de genul daca iei aftermarket nu sunt la cote

Placutele "originale" d3 cine s facute?

Zică, plăcuțele pe care le-ai pus, TRW, sunt mai teșite pe margine, nu au aceeasi grosime ca in mijlocul lor si tocmai de aceea se vede acolo gol. In 200-300km dupa ce se vor uza un pic masina v-a frâna eficient. Restu care vorbiți de pompe, lichid, pistoane, etc mai bine citiți cartea junglei.

Adauga Raspuns