Riscuri pe termen lung pentru posesori de diesel ce fac drumuri scurte si iarna nu apuca sa urce apa la 90
Despre DPF sau depuneri,despre ce "e bine ptr motor" si ce nu, argumente plauzibile nu mistocareli gen "ia benzinar" sau "un prieten mi-a zis ca daca circul pe oras - e bun benzinarul si la drumuri lungi - diesel". Va multumesc
In 10 ani de utilizare și 100 mii km nu am avut probleme deosebite, o clapeta accelerație schimbată, după spusele mecanicilor, din cauza drumurilor scurte
Drumurile scurte si neajung apa la 90 determina depunerea in dpf deoarece nu se poate efectua regenerarea. Singurul risc.... daca esti constient si in consecinta ai grija poti evita problemele. Personal.... fac naveta la munca (9 km in bucuresti) cu masini diesel. Doua cu dpf una fara. Nu am.nicio problema la ele pt ca inafara drumului scurt am grija sa nu o menajez.
Deobicei fac drumuri de aprox. 30 km, dar fac si drumuri mai scurte.. avand webasto, pe perioada rece nu ma plang ca nu ajunge temperatura la 90 grade.. depuneri pe dpf tind sa cred ca nu exista excesiv pentru ca mai mereu merg mai sportiv, nu ma uit la consum(fara nici un fel de aroganta). Tiguan 2010 r line 170 cai.
Pentru modelul nou de Tiguan nu este cazul de discutie. Isi face singur regenerarea DPF static. Urla ventilatoarele jumatate de ora dupa ce e oprit motorul si gata☺️