Ulei peste masura in motor

Volkswagen Passat ulei

Salut,am si eu o intrebare


Am un VW Passat an 2011,motor 2.0TDI DSG  140HP.Are 160000km masina


Am facut schimbul de ulei acum 12000km,si de cateva saptamani controland ulei am notat pe joja ca am mai mult ulei decat este necesar.


Prima data am crezut ca intra apa,dar vad ca apa este la acelasi nivel fara sa completez deloc.


Ar putea intra motorina si cam care ar fi simptomele,sau la ce ar trebui sa ma uit(daca sunt vizibile) sau ce controale mai amanuntite ar trebuit sa fac?


Multumesc anticipat

1 Raspunsuri
E contaminat uleiul de motor cu motorina din cauza întreruperii repetate a ciclului de regenerare a filtrului de particule. Nu prea aveți ce sa-i faceți dacă mergeți des în oraș. Un diesel cu filtru de particule se înțelege mult mai bine cu drumul lung la turații constante, nu cu drumuri scurte prin oraș. Procesul de regenerare al dpf-ului în cazul de fata (nu are injector dedicat de motorina în filtru) înseamnă că pe timpul de evacuare calculatorul va injecta motorina în cilindru cu scopul de a o trimite sa ardă în filtru. La drum lung își vede de treaba și arde cum trebuie. La mersul constant prin oraș cu opriri dese ale motorului va rămâne motorina nearsă în cilindri. Cu timpul va creste nivelul de ulei. 2 solutii: 1. Schimbat stilul de condus, evitat oprirea frecventa a motorului. 2. Schimbat uleiul mai des și pus mai puțin decât ar trebui (I.e. După schimb joja sa arate pe undeva pe la 2/3 din maxim sau 1/2. Asa va avea măcar unde sa se ducă excesul de motorina din ulei pentru a nu păți alte belele, dar tot va trebui schimbat uleiul dacă a crescut nivelul - își pierde proprietățile)
Adauga Raspuns