Ce părere aveți de anvelope noi mai premium allseason?

Stimati colegi. Cautand anvelope de iarna si m-am gândit la all season, ceva Nokian, Michelin, Continental sau Goodyear, ceva bun. Asa nu mai stau sa le schimb și as lua noi.
A utilizat careva dintre voi astfel de anvelope iarna, vara, cum se comporta pe zăpadă gheata, frânare și pe drum uscat.

7 Raspunsuri

Nu iti lua all season, nu sunt strălucite nici iarna nici vara, cel mai bine ori iti iei de vară si de iarna separat ori doar de iarna

Lvn_Mar
Vorbești din experiență sau îți place doar să-ți dai cu părerea?
zidărescun
Vorbesc din experiență :) am avut anvelope all season de la michelin pe fosta mașina si nu sunt bune de absolut nimic
Lvn_Mar
Atunci află că în afară de Fabia, am avut Michelin Crossclimate pe alte două mașini mult mai puternice și am fost foarte mulțumit de performanțele pe care le oferă.
zidărescun
Uite cu cine stau eu de vorba 🤦‍♂️ ok, ramai cu parerea ta, eu mereu o sa prefer vara si iarna separat cum este si normal.
bulcăumarian1996
Ai dreptate, nu are rost.. frânează cu cele allseason vara la 40 de grade și cu cele de vară atunci vezi diferența, avantajul la cele allseason e pe timp de ploaie și noroi, dar în rest vară sunt gume de vară și iarna de iarnă.

Anvelopele allseason au mai multe dezavantaje. Au in compozitia lor mai mult silicon la fel ca cele de iarna ca sa nu se intareasca la temperaturi scazute dar nu suficient de mult incat sa nu influenteze la temperaturi mai scazute de -10 grade. Asta duce la uzura prematura si distante mari de franare vara, iar iarna la temperaturi scazute vor fi destul de dure si te vei duce ca sania cand pui o frana mai brusca.

Eu folosesc asa ceva. Sunt ceva de genul nici cal nici magar. Adica nu ating performante deosebite, dar nici nu am intepenit cu ele in zapezi, nici foarte silentioase nu sunt. Eu ma declar multumit de ele la o folosinta obisnuita de oras si ceva iesiri pe afara in orice conditii la un stil normal si linistit de condus. Dar sa stii un lucru, chiar cu mama anvelopelor, pe ghiata, zapada mare, fara ASR sau ESP vei intepeni. Daca in schimb faci curse, liniute, condus sportiv si alte chestii extreme nu sunt indicate. Si cu all season eu mai fac o chestie, care e destul de importanta. La doi ani cumpar 2 bucati noi, le pun pe fata, iar pe cele de fata vechi le trec pe spate. Astfel am pe tractiune mereu anvelope bune si nici nu apuca sa se invecheasca. Cand le dau jos pe cele de pe spate dupa 4 ani, inca mai au carne pe ele ~35%. Iar dupa 4 ani anvelopa se intareste, pierde din aderenta si elesticitate, avand un comportament dur, de parca ai roti de fier.

Mie mi-a venit masina anul trecut, din fabrică cu goodyear, all season și in iarna m-am chinuit un pic la o panta, la munte pe zăpadă. În primăvara le-am schimbat cu altele de vara pentru ca erau zgomotoase și, nu știu dacă doar mi se pare dar, am aderenta mai buna. Ca plusuri: nu le mai schimbi toamna și primăvara, nu mai ai grija cu depozitarea iar ca minusuri... aderenta mai scăzută atât vara cât și iarna, sunt un pic mai zgomotoase... Dar dacă folosești masina doar în oraș și nu ești vre-un pilot de raliuri... merita.

Un singur sfat Tu reușești sa mergi si vara si iarnă încălțat in aceeasi pereche de încălțăminte

Pe Fabia 1 am patru anvelope all seasson marca Firestone de un an si e adevarat ca este un compromis si la limita legii,des intra ABS -ul ,des scartait in intersectii,am ramas si in zapada pana am achizitionat plasa de lanturi,dar pentru ca stau la bloc nu as cara roti pe scari de nebun !!!

Continental cele mai bune ,dar all season nu is cam ok

Adauga Raspuns