Din ce cauza se tocesc cauciucurile pe exterior ?

Renault cauciucuri tocesc

Stie cineva ,care este problema, (inafara de unghiul de fuga).

22 Raspunsuri

Verifica amortizorul din dreapta, ar pute fi intrat de la o groapa

Presiune prea mica si circulat cu ele pe asfalt incins.

Nu mai merge vara cu anvelope de iarna.. asa se intampla.. plus abordarea virajelor mai sportiv.. nu ai niciun defect al masinii

Mecanica fata sau directia

Cauciucuri proaste

1. Unghiul de fuga nu il poti regla. 2. Convergenta s-ar putea sa fie gresita. De verificat si parte cealalta si de verificat daca masina trage intr-o parte sau alta 3. Partea de bucsi, de obicei de si aud 4. Presiunea necorespunzatoare 5. Exploatare gresita: condus agresiv 6. Cauciucuri de iarna utilizate pe perioada verii. 7. Cauciucuri vechi In principiu ar fi o combinatie de cativa din factorii de mai sus

adrianve
Ai dreptate,cel puțin cu unghiul de fuga nu poate fi reglat și nici nu se dereglează ...am fost eu cu tot așa in Clio 4 la service in Franța la reprezentanta și la fel mi-a zis ca nu se reglează și e aproape imposibil sa aibă probleme in privința asta..nu știu Dc...
ionelgab
Masina are linistit jumatate din ce ai mentionat tu, el trebuie întâi sa schimbe capetele de bara pe amăndoua părtile, verificat bucsile si înainte dea face directia, schimbat cauciucurile.

Unghiuri și anvelopa pusa invers sensului de rulare.

Cîndva a fost umblat la bieleta de direcție și nu a mai reglat pe urmă unghiul de fuga

Din ce vad ar fii unghiul de convergenta a rotilor,verifica ce jocuri ai in pivot,capat de bara,bileta de directie, bucsi,si verifica in service unghiul care mai mult ca sigur dereglat...verifica eventual joc in rulment,da asta se aude in mers

Acceasi problema am avut eu zilele trecute la renault laguna 2 , la mine a fost tijele la amortizoare strambe

La mn a fost din amortizor

Anvelope desumflate sau foarte batrane

Ghita_Danci
DOT 18🙊
Bădică_adria
Din ce vad sunt tocite si interior si exterior cea ce înseamnă că a mers desumflat si a călcat mai mult pe umeri.
Bădică_adria
Oricum o geometrie roti nu strica la schimbarea anvelopelor!
Ghita_Danci
Am sa incerc sa ii fac presiune 2 .40

Cauciucuri proaste, așa am pățit și eu la Touran ce avea 30.000 km. Deci pe partea mecanica nu avea ce sa fie uzat. După ce am schimbat cauciucurile era ok.

In cazul meu, cand am ros asa un cauciuc a fost din cauza ca mi s-a rupt arcul pe partea respectiva. Acum tu stii ce ai acolo...

Stai oompic... Nu se reglează unghi de fuga la ce masina?...

Colegule ai schimbat flansele de curand? Sau capete de bara fara sa-i faci directia?

Eu am patit la fel, doar ca pe interior, bucsele duse: bielete,capete bara,pivotii etc pe urma trebuie unghiu facut la service.bafta

Dacă masina e ok, fără accident, bucsaraie suspensie bune, inseamna ca e de la stilul de condus. In viraje roata nu va fi perfect perpendiculară, ci putin înclinată. Automat tocite neuniforma. Dar ce e ciudat la tine e ca e tocită pe exterior. De obicei de la condus agresiv se topesc pe interior nu exterior. Ceea ce rezulta ca ai ceva probleme care doar un mecanic specializat ti le poate rezolva. Nu noi aici pe forum

presiune scazuta... e in manualul rutier problema asta... dar cine draku sa o citeasca...

Și eu am problema asta. Mi a tocit cauciucul pe exterior, stânga fata și volanul se virează circa 5grade singur în mers. Capete bara schimbate, bielete, suspensie noua, cauciucuri noi, geometrie făcută, pe urma am fost la alte doua service.uri sa ma conving ca e făcută bine. Nu mi pot da seama de la ce sa fie.. Voi?

Am rezolvat, era telescopul putin îndoit

Dacă ai avut accident trebuia să precizezi că a fost lovită în roata si-ti spuneam de la început,dar daca ascunzi lucruri aia e😂

Adauga Raspuns