Acceleratie foarte intarziata in depasira

Renault acceleratie

Bună dimineața la toată lumea!
Era s-o comit...Rulam cu cca 70/h în treapta a cincea, în spatele unei camionete. Mă asigur că nu vine nimic din față și mă înscriu în depășire. Numai că, pe măsură ce acceleram, pierdeam din viteză. Ridic piciorul de pe pedala cu intenția de a reveni pe banda mea și surpriză : mașina a țâșnit de sub mine.
Cum între timp apăruse și din față o mașină, a rezultat o depășire la mustață.
Vreun pățit?
Nu poate fi vorba despre ambreiaj, că nici de turat nu se tura. La bătrâna Dacia era simplu, se îneca. La Megan nu mai știu (1,6, 16v, benzină)
Poate că trebuia să fac depășirea în treapta a patra, știu asta, doar că n-am făcut-o!
Oricum, este prima dată când s-a manifestat așa.

19 Raspunsuri

Posibil sa ai mizerie in rezervor sau filtru.am pățit eu la megan 2 1.6 16v.eram pe autostrada și dintr-o data nu se mai accelera.am oprit motorul și lam pornit iarăși,nu a mai avut nici pe dracu.cand am ajuns la mecanic ,mia spus sa scot pompa cu filtru afara(megane 2 a meu are filtrul in rezervor.)si sa vad dacă este mizerie în.rezervor.🙈🙈🙈aveam ca un fel de mâl,pământ și ceva ca și rumegușul.

Vali Bandar daca ii dadeai cu tr4 era mai bine. Daca ii dadeai cu tr3 era rocket. La 70 tr5 erai cat se poate de subturat.

Întâi spui vorbele arhi-cunoscute și după poți sa depășești și cu 50km/h in tr 5. Dacă erai și într-o rampă, este normal fenomenul când ai până în 2500 rpm, uneori chiar până în 3000 rpm, calci pedala la fund, dar mașina decelereaza.

Pare un simptom de lipsa de aprindere. Nu ar strica să îți verifici bobinele și bujiile. Bujiile normale se înlocuiesc l aprox 30 000 km, cele cu iridiu la 90-100 000km. Așezarea bujiilor și bobine lor este favorabilă captarii apei în locașul lor, găsești mereu rugină și umezeală acolo.

În afara de faptul ca vorbim de o greșeală în exploatarea treptelor de viteza,ai putea avea o problema la pedala de accelerație. Au fost cazuri când masina nu accelera vreo 2/3 secunde după care se tura destul de puternic,exact cum ai descris tu.La pedala este un senzor (un fel de potentiometru) care mai face figuri. Incearca sa urmărești dacă atunci când o treci pe liber se tureaza putin în gol. Cel mai indicat ar fi totuși un test la service.

Dacă i dădeai a6a rupea cauciucele ... Ba frate nu merge subturat ca nenorocește săracă mașina ... mai și claxonezi....

Tu esti ca aia de le ia juma de ora sa depaseasca un camion, dai tată în gușă fară frică in trepte inferioare, mergeti subturati(“la consum”) 😂 si dupa a ca de ce se infunda filtru de particule si egr

La 70 pt depășit ar fi mers a 3-@, in situații excepționale chiar și 2, atinge în jur de 100 cu a 2-@

Pedala de accelerație

Mulțumesc tuturor pt amabilitate. Drumuri bune să aveți!

La viteza aia trebuia a 3-a, nu stiu cum ai putea face o depasire cu a 5a cu motoru ala.

Subturat, e bine ca ai putut sa depășești. Grija mare, învață din greșeli.

Treapta a V-ea nu este pentru depasire ! Incearca sa urci un deal ,este acelasi lucru .

O sa ai mari probleme datorită mersului subturat si o sa schimbi piese (in special senzori) degeaba,manopera ...nu mai conteaza .

La motorul asta mergi cu treaptă a 5 a si cu 50 la ora ca nu pateste nici pe dracu

La 70 pentru depășire folosesc a3a, se duce până la 120km/h.

Eu am patit-o la Diesel(1.5 dci 110hp), am facut Bucuresti-Cluj dupa o perioada in care masina a circulat preponderent in oras (Bucuresti). Depaseam 2 tiruri pe autostrada, la 140 km/h am intrat in depășire. Pe la 160 km/h, in dreptul celui de-al doilea tir, s-a înecat pt o secunda si apoi a plecat de nebuna. La mine nu a fost pericol insa, ca eram pe banda 2. Cand m-am uitat in oglinda am vazut in real time cum s-a desfundat DPF-ul, in sensul ca am fost ca o meduza 🤣🤣. In rest nu scoate fum, am masina de la 35k. La momentul respectiv avea cam 110.000. Insa reactia celor care erau cu mine in masina a fost priceless 😅

Depășirea se face de fel intro treapta inferioară

Nu ai precizat motorul dar nu ai ce sa faci depasire iar turatia sa fie sub zona de cuplu maxim....mai ales la benzinare gen 1.6 ....nu incepi depasirea cu a 5 sau a 6 sub 3750...daca o vrei fara emotii.

Adauga Raspuns