Mi-a aparut EINSPRITZUNG DEFEKT in bord, ce inseamna?
Am citit pe un forum german. Problema comuna si anume, saibe de foc injectoare. Si eu am patit la fel si le-am comandat. O sa le schimb zilele acestea. Fiind presiune mare in rampa, o mica scadere vede senzorul si o limiteaza. A mea nu sare de 2800 ture si 70 km/h.
La diesel bujiile lucreaza doar la pornire si in special iarna, nu acum vara. Omul nu prinde viteza si turbina nu are bujii... Ca apare icon-ul de bujie incadescenta nu inseamna musai bujie. Mie imi apare o cheie de service si nu inseamna ca mi s-a stricat cheia. In Germania unde am gasit informatia, oamenii s-au invartit zile intregi pe langa masina, pana a venit cuiva ideea sa schimbe saibele. Erau schimbate de 3 luni si nu au bagat de seama, schimband toate 4 injectoarele si degeaba. Niste saibe banale...
Desfaci cele doua suruburi torx, iei o surubelnita dreapta si ridici clapeta pe care o gasesti. Bagi furtunasul de la spray egr diesel si pulverizezi. Ai sa fi uimit ce rezultat vei obtine si cate mizerie vei dizolva. Este varianta mai simpla. Clapeta la Renault nu prea se murdareste. Atentie sa nu folosesti spray de frane, cum am facut eu mai acum vreo 10 ani... 😁😁😁
Este chiar fff bun. Cauta pe youtube tutorial demo de la ei.