Mi-a aparut EINSPRITZUNG DEFEKT in bord, ce inseamna?

Renault Laguna turbo eroare martor

Cand apare asta nu mai trage nu intra turbo si scoate fum.
Laguna 2. 1.9 diesel. 120 cai

11 Raspunsuri

Am citit pe un forum german. Problema comuna si anume, saibe de foc injectoare. Si eu am patit la fel si le-am comandat. O sa le schimb zilele acestea. Fiind presiune mare in rampa, o mica scadere vede senzorul si o limiteaza. A mea nu sare de 2800 ture si 70 km/h.

La diesel bujiile lucreaza doar la pornire si in special iarna, nu acum vara. Omul nu prinde viteza si turbina nu are bujii... Ca apare icon-ul de bujie incadescenta nu inseamna musai bujie. Mie imi apare o cheie de service si nu inseamna ca mi s-a stricat cheia. In Germania unde am gasit informatia, oamenii s-au invartit zile intregi pe langa masina, pana a venit cuiva ideea sa schimbe saibele. Erau schimbate de 3 luni si nu au bagat de seama, schimband toate 4 injectoarele si degeaba. Niste saibe banale...

Cat despre EGR, da, acesta face figuri si daca nu mai lucreaza, atunci iar nu intra turbo. Recomand un spray de la LiquiMolly special EGR diesel si sa-l folosesti cu incredere. Eu am curatat cu asa ceva, am scos borna, apoi la rebransare baterie mi-a pornit si regenerare DPF.

Desfaci cele doua suruburi torx, iei o surubelnita dreapta si ridici clapeta pe care o gasesti. Bagi furtunasul de la spray egr diesel si pulverizezi. Ai sa fi uimit ce rezultat vei obtine si cate mizerie vei dizolva. Este varianta mai simpla. Clapeta la Renault nu prea se murdareste. Atentie sa nu folosesti spray de frane, cum am facut eu mai acum vreo 10 ani... 😁😁😁

Este chiar fff bun. Cauta pe youtube tutorial demo de la ei.

Claudiu_Parvulesc
Daca nu a fost curatat niciodata, fara a-l demonta si curata fizic, spray-ul e frectie la picior de lemn. In fine, fiecare cu parerea lui
florinGavr1973
Eu am dat varianta mai simpla. Corect, sa desfaca valva si sa o curete, dar munceste de behaie pana o desface si daca nu are toate sculele...
Claudiu_Parvulesc
10 min maxim sa il dai jos

Am patit sa mi se aprinda si mie aceasi eroare in bord la un clio 3 si problema era la incarcare , astfel masina intra in modul de protectie , iar problema a fost puntea de diode

Mufa de la egr este scoasa asta am vazut dar tragea foarte bine... consum cam mare imi arat 13 pe oras si 7 .2 afara. Fum gri scoate cand o turez si e aprins ala

Am renalt kangoo din 2002 1.9 D clasic pornește si se opreste imediat se aprinde un bec galben la bord
Am un renault kangoo din 2002 1,9 D clasic pornește si se opreste imediat se aprinde un bec galben la bord un Patrat liniuți si un arc rasicit pornește si se opreste dupa 5 secunde nustiu ce e poamba de injecție injector un releu da o mai pațit cineva asa va rog ajutațimă?.
Nu face contact mufa la un injector aia a fost la mine
Adauga Raspuns