Nivelul crescut la ulei, după miros pare ca ar fi intrat motorina. A mai avut cineva această problema?
Problema este modul de utilizare, mai exact motorul nu este lasat sa-si termine curatarea filtrului de particule. Curatarea se face prin injectarea post ardere a unei cantitati suplimentare de motorina care la momentul opririi motorului se scurge in ulei.
Ce mi plac mie sfaturile de genu, "iesi pe autostrada cu ea"- aaa...sunt oameni care stau la sute de km de cea mai apropiata autostrada, sau ."mergi 4-5 ore cu ea sa vezi ca se desfunda", trebuie sa fii nebun sa faci asta,mai ales daca nu ai nevoie sa pleci departe,mai este aia , "baga cea mai scumpa motorina", cine dracu a mai scos o si pe asta...Tocmai din motivele astea ,am scos dpf ul,(recunsc ca nu am stiut implicatiile unui diesel sh cu filtru) ,iar acum,masina mea fara dpf ,consuma putin ,mi se rupe ca merg 1 km sau 1000, ca e frig sau nu.Nu mai trebuie sa scot ulei cu seringa sau sa strang din cur la depasiri ,ca mi intra in limp mode din cauza filtrului infundat sau ca la un moment dat o sa mi sara turbina in sus.O sa mi dati cu RAR ul ,dar prefer sa i dau foc sau sa o dezmembrez decat sa montez cacatul ala de filtru .
Nici mie nu-mi pasa daca merg 1km sau 100. Iar filtrul este la locul lui. Nici eu nu sunt de acord cu solutiile dupa ureche, de tipul: iesi pe autostrada, da-i in gura, etc. Unele mai mult rau fac. Exploateaza corect masina si problemele vor aparea mai rar. NU exista masina fara probleme. Motorina buna nu dauneaza decat in cel mai rau caz la portofel. Desi, conteaza si cat si cum mergi.
Eu am o Antara de 2,2 diesel din 2015, 40000km, km facuti doar de mine, rodaj ca la carte.Daca faci drumuri extraurbane isi face curatarea la 800km, daca o folosesti mai mult in oras ajunge sa-si faca curatare si la 150km.Am scos-o pe A2 , 180/h pana la km20 si inapoi, urmatoarea curatare la 600km. Dieselul cu DPF nu e frate pentru oras!