La drum are momente cand nu mai trage, dar isi revine dupa ce o opresc si o pornesc din nou.

Skoda Octavia octavia 2 putere

Salut.Detin o Skoda O2 2006 140cp BKD.
Am o problema la ea.Cand merg cu ea la drum are moment când dintr-o data nu mai trage deloc trebuie sa trag pe dreapta sa opresc motorul și după ca îl pornesc își revine,nu se aprinde nici un bec in bord nici nu scoate fum.
Am pățit asta de vreo 4 ori,in rest merge bine trage nu scoate fum.
Ma puteți ajuta și pe mine cu niște păreri ce ar putea fi.Multumesc

17 Raspunsuri

Senzor n75/ turbo aceiasi problema , nu.i gasesc solutie

Pierzi presiune prin conductele de la turbina sau egr si intra turbina in limp-mode. Du te si pune testerul pe ea. Spre exemplu, la superb ul meu, am avut capacul de la culbutori spart, unde se creaza vacuum... pierzand presiune pe acolo, intra turbina in limp-mode si nu mai tragea. Fa un test si mergi cu ea pana in 1800 rot/min ca sa nu bagi turbina in seama si vezi daca mai face figura. Pentru o diagnoza corecta iti trebuie si un mecanic pe masura.

Am tester, egr merge foarte bine l.am dat jos curatat, nu.mi da ulei pe el. Foarte rar imi face, deobicei cand merg foarte sportiv schimbat pe la 4000 in treapta 4 sau cand ajung pe 160 km/h

Salut. Am avut aceiași problemă și am schimbat turbo și a revenit la normal

Pe cealalta masina, un a4 b6, am avut aceeasi problema si tot cu schimbatul turbinei am rezolvat.

Intra turbina in limp mode sau safe mode, sfatul meu : schimba turbina ca te lasa unde iti e lumea mai draga, pe mine M-a lăsat la 500m de casa si am impins-o 🤣😂

Ideea este ca am si un golf 4 la care imi taia turbina dar se accelera, la mine zici ca e pe liber, apas pedala si nu se accelereaza. Am dat.o jos am curatat tot si acum merge fara probleme.

Multumes frumos pentru sfaturi.O sa merg la reprezentanta sa ii fac o diagnoza.

Eu am avut turbina blocata (mai exact geometria) am rezolvat_o la Turboserv. Aceleași simptome aveam și eu la O2. 1.9

Ziua buna, întâmplător acum 10 zile am pățit la fel cu WV Touran an 2008 , după multe teste am descoperit un cablu de la rețeaua de 5 volți accelerație, simptomele erau , în timpul mersului se tăia alimentarea și rămânea doar în relantiu, opream motorul mergeam 50 metri și se repeta problema, mda am rezolvat situația și am vândut WV. .....

Actuator turbina, 2-250+manopera

Pune calc pe masina. Verifica bine actuatorul. Am patit anul trecut, toate ok..pana s-a spart membrana si a trebuit schimbat.

Limp mode turbina

Clapeta de accelerație

Nu face greseala sa umblu la Turbo. Uita-te pe sub radiatoare ca ai furtunul de la admisie care vine in Intercooler, pe el ai un senzor de presiune. Il desfaci de acolo si il cureti cu sprei de contacte. Va merge apoi ceas. Am avut aceiasi problema.

Salutare aceeasi problema am avut si eu pana acum 2 saptamani, nu se aprindea nimic , am schimbat electrovalva la geometria variabila , dupa tot asa a facut, dupa s-a constatat faptul ca geometria variabila are calamina , trebuie sa vezi daca pargia se bloceaza si iti ramane blocata ! Pana la Urma am fost nevoit sa schimb turbina cu totul, clapetele de la Geometrie nu mai mergeau , avea si calamina si se bloca si parghia automat !

Am pățit la fel, într-o depășire. Deodată nu mai avea putere. Și nu urca peste 2500 rpm cu pedala calcata la podea. Și-a revenit după ce am oprit și am pornit din nou. Nu am mai pățit de atunci. Oricum ma gândesc sa ii fac o diagnoza. În ultima vreme după ce opresc mașina se aude un bâzâit circa un minut. E ceva legat de vacuum? Oare asta sa fie și cauza pentru care nu mai trăgea?

Adauga Raspuns